INHOUSE Εντατική Λιανική®

Το INHOUSE Ενταντική Λιανική® αποτελεί ένα ευέλικτο και σύγχρονο σύστημα διαχείρισης, ειδικά σχεδιασμένο για χρήση σε οθόνη αφής POS. Προσφέρει γρήγορες πωλήσεις με την έκδοση αποδείξεων και υποστηρίζει την χρήση barcode, κωδικούς ειδών, περιγραφές, διαχείριση κωδικών σε χρώμα – μέγεθος.

Σε ποιούς απευθύνεται :

Το INHOUSE Ενταντική Λιανική® απευθύνεται σε όλους τους κλάδους του Λιανικού Εμπορίου όπως καταστήματα  Ένδυσης, Υπόδησης, Περίπτερα, Σούπερ Μάρκετ, Βιβλιοπωλεία κ.α. κατηγορίες.

Υποστηρίζει την σύνδεση με P.O.S., Ταμειακές μηχανέςΦορολογικούς μηχανισμούς, και συσκευές Barcode Printer, ζυγαριές, φορητά τερματικά (WMS PDA), Price Checker, E-Shop κ.α., που είναι απαραίτητα για την λειτουργία καταστημάτων λιανικής.

Inhouse Εντατική Λιανική
Inhouse Εντατική Λιανική

Μερικά από τα βασικότερα χαρακτηριστικά μίας σύγχρονης λύσης CRM είναι τα ακόλουθα:

  • Μεγάλη Οθόνη λειτουργίας με δυνατότητα παραμετροποίησης των πλήκτρων λειτουργίας
  • Σύνδεση με το σύστημα INHOUSE Εμπορική Διαχείριση Business ERP Level I & Level II
  • Πολλαπλοί Χρήστες – Ταμίες
  • Εκτύπωση με χρήση ΑΔΗΜΕ ή ΕΑΦΔΣΣ ή ταμειακή
  • Καρτέλα Πελάτη με Υπόλοιπο
  • Καρτέλα Είδους
  • Διαχείριση Συστήματος Ποντοδότησης (κάρτα Προνομίων Πελάτη)
  • Δυνατότητα σύνδεσης με το σύστημα Cash Guard
  • Ζυγιζόμενα είδη
  • Διαχείριση ειδών
  • Αναζήτηση προϊόντων με Κατηγορία, Ομάδα
  • Διαχείριση barcode – αυτόματη διαχείριση ζυγιστικών barcode
  • Εκδόσεις παραστατικών πωλήσεων (σύνδεση με Θερμικό Εκτυπωτή ή Laser )
  • Ακύρωση συναλλαγών – Διαχείριση επιστροφών
  • Ταυτόχρονη εξυπηρέτηση πελατών κατά την πώληση, πολλαπλές αναμονές
  • Διαχείριση πωλητών
  • Διαχείριση συνθέσεων
  • Ενημέρωση φορητών τερματικών
  • Διαχείριση πωλητών
  • Διαχείριση συνθέσεων
  • Ενημέρωση φορητών τερματικών
  • Διαχείριση πωλητών
  • Διαχείριση συνθέσεων
  • Διαχείριση τιμοκαταλόγων
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Καταμέτρηση Ταμείου
  • Διαχείριση Παραγγελιών E-shop